Servis zahradní techniky a nářadí

 

AUTORIZOVANÝ SERVIS nářadí a zahradní techniky

Opravujeme zahradní techniku HUSQVARNA, MCCULLOCH, VEGA, MTD, STIGA, HOMELITE, RIWALL, CUB CADET, WEIBANG... a nářadí NAREX, BOSCH, MAKITA, METABO, DEWALT, FESTOOL, SKIL, KARCHER, HERON, EXTOL...

 

LEBEDA Tools s.r.o.
Blanická 1553, 399 01 Milevsko
tel.: +420 382 521 571
fax: +420 383 809 093
e-mail: prodej@lebeda.cz 
www.lebeda.cz

 

 

Reklamace vadného výrobku v záruční době

Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je nutné zahájit reklamační řízení.

Nejrychleji vyřídíte reklamaci při reklamování zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete na našich stránkách, v návodu k použití výrobku, který je přiložen u zboží, v záručním listě, byl-li ke zboží vydán, případně na oficiálním webu výrobce.

V případě velkých strojů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně nebo poštou.

Pokud značka reklamovaného zboží nemá vlastní autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás.

Máte několik možností.

Výrobek do reklamace předejte kompletní, včetně všech součástí a čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (fakturu), záruční list a vyplněný reklamační list. Nezapomeňte na vaše kontaktní údaje a adresu pro zpětné zaslání.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

  • V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
  • V případě, že nejste spotřebitel ale firma, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

 

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že nevyužijete naší nabídku na bezplatnou dopravu a zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu nebo kurýra.